16 Aralık 2009 Çarşamba

Tavuklu Iskender



Köfteli iskender ile aynidir tarifi yanliz bunu tavuklu yaptim onunda tarifini buraya yaziyorum

TAVUKLU ISKENDER HAZIRLANISI

tavuk gögsü yada bir tavuk veyahut 2-3 put elinizde ne varsa artik

tavuk gögsünden yapacaksaniz ince 5mm yarim santim kalinliginda kesin tavaya atin cok az yag ve cok az su katin ben sade su katiyorum pisene kadar suyunu cektiriyorum tavuk zaten cabuk pisiyor,sonra yagini katiyorum döner baharati katiyorum icine ve tuz katiyorum söle bir cevirip servis tabagina önce ekmekleri sonra domates sosunu ve sonra tavuk dönerimi katiyorum ve tavuklu iskenderimiz servise hazir..

ayni sekilde normal ettende iskender hazirlayabilirsiniz dana etinden koyun, kuzu, etinden onlarinda tadi güzel olacaktir, ben genelde hindi eti kullanirim evde,ve hindi yada tavuk yaparim yada köfteden iskender yaparim kirmizi et yemiyorum esim köfteyle hindi dönerini yer bende yogurtlu tomates sosuna talim ederim:)ama bugun bayram etti midem

Hiç yorum yok: