17 Mart 2010 Çarşamba

KURU FASULYE - PILAV - VE SOGAN YEMEGI

dünkü aksam yemegimde bunlar var di aslinda sogan yemegi fazlalikti ama canim cekti hadi dedim kalkim yapim iyiki yapmissim nasil muhtesem bir tadi vardi esim cok beyendi tadini, biz esimle kuru fasulyenin yanina sogan yemegi cok severiz ama malum kukusu oldugu icin her zaman yiyemiyor insan.....


kuru fasulyem hazir konserve iki kisi oldugumuzdan islatmaya degmiyor hazir konserve aliyorum yetiyor bize bazen ertesi gune bile kaliyor neyse tarifime geceyim.....

1 kutu konserve fasulye
yarim kirmizi biber yoksa kurutulmus dolmalik biderden yarim yoksa gerekde yok ben renk olsun diye katiyorum sadece
sogan
biraz domates ve biraz biber salcasi

tencerede soganlari kavuruyoruz varsa eger icine kirmizi biberi katip karistiriyoruz sonra salcayida karistiriyoruz ardindan suyunu süzüp yikadigimiz fasulyeyi katip kavuruyoruz ezmeden sonra bir bardak su katip pisiriyoruz


biber salcasini sagolsun arkadasim berna türkiyeden izinden gelirken almis getirmis banada verdi ben acikcasi korkuyorum hava alaninda yakalanirim diye yakalanmadiktan sonra sorun yok gerci ama yinede cesaret meselesi bu bende o cesaret yok sanirim ;) (bide havaalaninda yakalanirsam cöpe atarlar aldigimi sonra kiloyla cöp parasi ödettirirler bana)

Hiç yorum yok: