11 Mart 2010 Perşembe

Pirasa Corbasi - Evde Ne Varsa Corbasi



4-5 adet pirasa (evde olani kattim ben)
2 patates
2 ufak yada 1 büyük sogan ( ben bir kirmizi bir beyaz sogan kattim)
evde bürüksel lahanasi ve ufak havucum vardi ondan kattim
maydonoz dereotu varsa

yani evde olan ne varsa illa o bu diye bisey yok



soganlari ve patatesi soyup 4de bölün pirasalari yikayin istediginiz büyüklükte kesin tencereye katin icine tuz ve et bulyon katin ve üzerine iki parmagi gececek kadar su ekleyin (benyüze yüz kattim az oldu pistiginde baya koyulasti) pisene kadar kaynatin hepsi pisince tencereyi ocaktan yana alin ve elektirikli bilendir ile iyice hepsini ezin sonra icine yag yakin pulbiber, karabiber, nane hepsinden biber cay kasigi kadar sonra corbanin icine dökün bu arada tekrar ocaga alin ve koyulugunu ayarlayin eger koyu ise yag yaktiginiz tavanin icine biraz su katin bi tasim kaynatin ve altini kapatin.


NOT: Normalde bu corbanin icine mercimek konuyor ama ben unutmusum katmayi yinede güzel oldu.bu corbadan baya cikiyor kalabalik aileler icin ideal doyurucu ve saglikli vitamin dolu bir corba.yarinda kabaklisini yapmayi düsünüyorum bakalim nasil olacak

Hiç yorum yok: